MATCH?! - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Iris Brusse - WaarBenJij.nu MATCH?! - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Iris Brusse - WaarBenJij.nu

MATCH?!

Door: Iris Brusse

Blijf op de hoogte en volg Iris

03 Augustus 2015 | Nederland, Amersfoort

Hoi!

Afgelopen week heb ik contact gehad met 2 gezinnen. Een gezin uit Perth en een gezin uit Sydney. Van te voren had ik stiekem al een voorkeur voor Sydney, vanwege de stad.

Het eerste Skype gesprek (Perth) verliep prima. Het was een gesprek van zo'n 15 minuten. Het waren mensen die veel konden vertellen over hun leventje. Zo veel dat ik er zelf eigenlijk bijna niet tussen kwam. Wel wist ik veel van het gezin al. Deze mensen laten me vandaag weten of ze me willen of niet.

Met het tweede gezin (Sydney) was een echte klik. Tot nu toe hebben veel gezinnen vragen gesteld als: hoeveel ervaring heb je? enzovoort. Bij dit gezin hebben we het over elkaars families gehad en vooral over mij als persoon. Naar ervaringen enzovoort vroegen ze niet, want dit hebben ze al van te voren al helemaal doorgenomen aan de hand van mijn profiel. Het was een leuk en lang gesprek. Ik heb het gezin meteen gemaild dat ik wachtend was op een reactie van het andere gezin, maar dat ik zeker een voorkeur had voor dit gezin (Sydney). Ik vroeg ze ook of ze ergens halverwege deze week konden laten weten hoe ze over mij denken. Nog geen halfuur erna kreeg ik een mailtje terug. Dat ze mij ook leuk vonden en ze aan de 'agency' zouden laten weten dat ze mij in hun familie willen hebben.

Allereerst ben ik de rest van de dag alleen maar hyper geweest en kan ik het stiekem nog niet echt geloven. Ik heb ook meteen mijn contactpersoon gemaild en zij neemt nu contact op met haar collega's uit Australië. Hierbij moeten gezin en ik bevestigen dat we elkaar 'willen'.

Het gezin bestaat uit: vader, (stief)moeder, oudste (stief)zoon van nét 13 jaar en jongste zoon van in november 2 jaar. Ik zal niet veel te maken krijgen met het oudste kind, maar ga hem natuurlijk wel altijd zien als host-broertje. Zodra het zorg nodig heeft, bied ik dat natuurlijk ook. De meeste zorg zal uit gaan naar het jongste kind.

Kortom: nog geen officiële match, maar het gezin heeft mij al wel vertelt dat ze mij willen en ik heb het gezin vertelt dat ik graag als au pair wil werken bij hun.

Nu dus weer afwachten.... haha! Op de rest van de papieren, een datum uitzoeken met het gezin en een GO voor het visum en buitenlands rijbewijs aanvragen.

P.s Ik kan geen foto's van gezin online zetten zonder toestemming.. het is nu ook wat vroeg om toestemming te vragen aan het gezin. Maar mocht je heel nieuwsgierig zijn, kom rustig even langs. Dan kan ik de foto's wel laten zien.

I'm so excited!

  • 03 Augustus 2015 - 11:46

    Buuf:

    Wat spannend!!!!!! Fingers crossed ❤

  • 03 Augustus 2015 - 14:33

    Desiree:

    Ik duim voor je meid!

  • 03 Augustus 2015 - 16:42

    Mama:

    Super goed nieuws!

    Dikke kus.

  • 03 Augustus 2015 - 19:42

    Nicole Lindemulder:

    Iris, klinkt goed en komt dus ook goed.
    Gefeliciteerd.

  • 03 Augustus 2015 - 19:48

    Papa:

    Daar gaat ze.....

  • 03 Augustus 2015 - 20:57

    Marion:

    Hoi Iris, en ineens is 'jouw' gezin er dan ! Op naar de volgende stap, leuk!!

  • 04 Augustus 2015 - 17:26

    Tess Zusje:

    heel leuk ier! ik ben trots op je! dat is echt super goed nieuws!

    xx je kleine zusje❤️

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

Actief sinds 09 Juni 2015
Verslag gelezen: 453
Totaal aantal bezoekers 25177

Voorgaande reizen:

01 September 2015 - 01 Maart 2016

Australië

Landen bezocht: