OFFICIAL MATCH!!!! - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Iris Brusse - WaarBenJij.nu OFFICIAL MATCH!!!! - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Iris Brusse - WaarBenJij.nu

OFFICIAL MATCH!!!!

Door: Iris Brusse

Blijf op de hoogte en volg Iris

05 Augustus 2015 | Nederland, Amersfoort

Hoi!

Het is officieel!

"05/08/2015
Dear Manon (mijn contactpersoon vanuit de organisatie uit Nederland),
We received a very positive feedback from the Felton Family in Sydney NSW
They are very happy to offer Iris Busse a 6-months Au Pair position officially
starting on Mon, 26th October 2015 and ending on 26th April 2016.
Hereby I confirm her placement with the Felton family. "

Zoals je ziet begin ik 26 oktober als au pair bij The Feltons'. Voordat ik echt begin, heb ik nog 3 dagen introductiedagen in een hostel met anderen au pairs.

Voor nu mag ik eerst de rest van de papieren gaan regelen... Visum, vliegtickets, buitenlands rijbewijs en een rekening openen voor in Australië etc etc etc! Weer even een werkje, maar daar heb ik natuurlijk alles voor over!

Ondertussen heb ik mailcontact met de au pair die het gezin op dit moment nog heeft. Een erg lief meisje die met alle liefde al mijn vragen wil beantwoorden.

Ik was al blij, maar ik ben nu nóg blijer, want het is officieel! HIEP HOI!
( vanavond lekker een champagne open trekken :) )

  • 05 Augustus 2015 - 14:36

    Wesley:

    Proud of you!

  • 05 Augustus 2015 - 14:36

    Geert:

    Hoi Iris,

    Aaahhh super meid. ! spannend en erg leuk.
    heel veel plezier bij de voorbereiding.

    geert

  • 05 Augustus 2015 - 14:44

    Mama :

    Joehoeeeee!

  • 05 Augustus 2015 - 14:56

    Floortje.:

    Jippie!!

  • 05 Augustus 2015 - 15:11

    Desiree:

    Gefeliciteerd Iris!
    Super gaaf dat je naar Australië gaat!
    Veel plezier en succes met de voorbereidingen

  • 05 Augustus 2015 - 15:25

    Floortje:

    Gefeliciteerd Iris.. Super! Heel veel succes met de voorbereidingen en alvast heel veel plezier daar in Sydney! Xxx Floortje

  • 05 Augustus 2015 - 17:51

    Papa :

    Waar ben jij nu? Waar ben jij nu? Nou het is wel duidelijk waar iris.
    Zo, Lars en Tess, wanneer gaan jullie 's lekker een half jaartje weg?
    Voor mij is het nu meer AUWstralie en AUW pair, maar natuurlijk blij voor je en trots op je.
    Als de Feltons net zo leuk, lief en aardig zijn als wij dan ga je een supertijd tegemoet. Hun huidige Zweedse au pair kan in de tussentijd naar ons komen.

    Ga er van genieten Iris!


  • 05 Augustus 2015 - 20:51

    Opa Aad En Oma Henny:

    wat fijn dat het voor elkaar is gekomen heel spannend nu alles regelen sterkte er mee
    we horen wel weer als er wat nieuws is
    groeten van ons

  • 06 Augustus 2015 - 08:06

    Marion:

    Zo leuk, zo gaaf Iris, je gaat gewoon!!...naar Australië ...wauw.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

Actief sinds 09 Juni 2015
Verslag gelezen: 492
Totaal aantal bezoekers 25215

Voorgaande reizen:

01 September 2015 - 01 Maart 2016

Australië

Landen bezocht: