Als Au Pair naar Australië! - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Iris Brusse - WaarBenJij.nu Als Au Pair naar Australië! - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Iris Brusse - WaarBenJij.nu

Als Au Pair naar Australië!

Blijf op de hoogte en volg Iris

10 Juni 2015 | Nederland, Amersfoort

Hoi,

Hier dan mijn eerste 'reisverslag'.

Ik ben hard bezig met mijn dossier voor Australië. Het zijn aardig wat papieren, maar ik onthoud waar ik het voor doe. Het zijn papieren met persoonlijke gegevens, al mijn werkervaring, ik ben bezig met referenties waarbij mij mijn karakter moet worden omschreven, ik ben bezig met referenties van al mijn werkervaring met kinderen, ik heb bij mijn dokter aan de bel getrokken of hij nog de nodige papieren wilt invullen, ik moet een profiel sample maken, een brief voor mijn toekomstige host family, een video van mezelf, bepaalde foto's van mezelf en ik moet mijn VOG (verklaring omtrent het gedrag) aanvragen..... dus genoeg te doen!

Ik hoop dit eind van de week op te sturen, zodat het proces verder verloopt. Ik zal namelijk hierna een interview in het Engels hebben in Enschede op het kantoor van de organisatie of het wordt via Skype gedaan. Het interview is om je Engels 'te testen', want je moet uiteraard wel een beetje Engels kunnen.

(over Skype gesproken, maak allemaal Skype aan, handig middel om even met elkaar te praten)!

Ik denk dat dit voor nu wel weer even genoeg informatie is en ik ga gauw verder met mijn dossier. Zodra ik meer weet, maak ik meteen weer een nieuw reisverslag!

Reageer gerust hier onder :)

Kus,
Iris

  • 10 Juni 2015 - 17:27

    Leon:

    Goed bezig Iris!
    Ik mis je nu al.
    X, papa

  • 10 Juni 2015 - 20:11

    Inez:

    Hi Iris,

    Ik vind het superstoer van je, ga je natuurlijk heel erg missen en ben zeker van plan om je daar op te zoeken!

    Dikke kus van je moeder!

  • 12 Juni 2015 - 08:22

    Opa En Oma Schutte:

    Ik kan wel jaloers op je zijn vanwege jouw reis naar Australie'
    Wij wensen je veel succes en een fijne tijd toe.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

Actief sinds 09 Juni 2015
Verslag gelezen: 613
Totaal aantal bezoekers 25179

Voorgaande reizen:

01 September 2015 - 01 Maart 2016

Australië

Landen bezocht: