Afwachten.... - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Iris Brusse - WaarBenJij.nu Afwachten.... - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Iris Brusse - WaarBenJij.nu

Afwachten....

Door: Iris Brusse

Blijf op de hoogte en volg Iris

02 Juli 2015 | Nederland, Amersfoort

Hoi lieve mensen,

Mijn dossier is af en ik heb het interview gehad! Ik vond het interview best spannend, maar achteraf gezien was dit nergens voor nodig. Het is inderdaad om je Engels te 'testen', maar de nadruk ligt vooral op je voorkeur van het gezin. Verder zijn er wat verwachtingsvragen gesteld.

De organisatie stuurt nu mijn dossier en het verwerkte interview door naar Australië. Aan de hand van alle informatie vanuit mijn dossier en het interview kunnen ze een soort 'advertentie' maken op een website. Via die website kunnen gezinnen een Au Pair vinden en wie weet wel mij dus :)

Het is nu vooral afwachten op reacties van gezinnen. Zodra een gezin mij heeft benadert via de organisatie kunnen we volop gaan skypen om te kijken of het klikt. Zodra het gezin én ik beide toestemming hebben gegeven, is er een match.

Maar voor nu.... afwachten! Erg spannend, maar ik krijg er op deze manier steeds meer zin in.

Ik vind het ontzettend leuk dat jullie interesse tonen! Stel gerust hieronder vragen hoor!

Kus,
Iris

  • 02 Juli 2015 - 17:46

    Mama:

    Spannend .....

  • 02 Juli 2015 - 17:49

    Papa:

    Nou, met pijn in mijn hart, maar het jou echt gunnend, is het aftellen dan nu echt begonnen!

  • 02 Juli 2015 - 18:51

    Eveline:

    You go girl (maar ik begrijp papa ook:-()

  • 02 Juli 2015 - 19:17

    Floortje:

    Spannend Iris! Succes met de voorbereidingen. Leuk om je zo op deze manier te volgen. X

  • 03 Juli 2015 - 18:27

    Desiree:

    Jeetje Iris,
    Nu gaat het dus allemaal beginnen,
    Spannend hoor maar ik hoop voor jou dat je snel een match vindt.
    Zodat je je droom kan waarmaken!
    Wel erg leuk om alles te volgen! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

Actief sinds 09 Juni 2015
Verslag gelezen: 441
Totaal aantal bezoekers 25215

Voorgaande reizen:

01 September 2015 - 01 Maart 2016

Australië

Landen bezocht: