Iris - Dee Why, leuk feitje gevonden door mama! - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Iris Brusse - WaarBenJij.nu Iris - Dee Why, leuk feitje gevonden door mama! - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Iris Brusse - WaarBenJij.nu

Iris - Dee Why, leuk feitje gevonden door mama!

Door: Iris Brusse

Blijf op de hoogte en volg Iris

30 Augustus 2015 | Nederland, Amersfoort

Hoi!

Ondertussen.... een feitje gevonden door mama en mijn eerste poging tot: foto plaatsen bij een reisverslag... exciting!

Zoals jullie weten ben ik straks te vinden in Sydney. Mijn gastgezin woont in Dee Why. Dee Why is een 'suburb' van Sydney. Meer informatie te vinden op Google ;)

Op de foto zien jullie een stukje kaart van Sydney. Rechts in het midden: 'Dee Why'. Links in het midden: een straat met de naam: Iris St... Hoe toevallig!

Laten jullie me even weten of het toevoegen van de foto gelukt is.... Als het goed is zien jullie onder mijn verslag een kopje 'Foto's bij het verslag'.

Kus,
Iris

  • 30 Augustus 2015 - 22:09

    Eveline:

    GELUKT!!!!!!

  • 30 Augustus 2015 - 22:42

    Marjolein:

    Yep! Gelukt!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

Actief sinds 09 Juni 2015
Verslag gelezen: 473
Totaal aantal bezoekers 25201

Voorgaande reizen:

01 September 2015 - 01 Maart 2016

Australië

Landen bezocht: