COUNTDOWN - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Iris Brusse - WaarBenJij.nu COUNTDOWN - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Iris Brusse - WaarBenJij.nu

COUNTDOWN

Door: Iris Brusse

Blijf op de hoogte en volg Iris

21 September 2015 | Nederland, Amersfoort

Hoi!

Whá het komt steeds dichterbij en ik ben nu toch echt begonnen met aftellen. Zo af en toe komt er ineens de gedachten: waarom ga ik dit in godsnaam doen?! Een gezonde gedachte, maar uiteraard geen twijfels. * I always wonder why birds stay in the same place when they can fly anywhere on the earth, but then I ask myself the same question.

NOG 28 DAGEN: en dan begint mijn grote avontuur!;
16.645 KILOMETERS: Verschil in km's Amersfoort - Sydney;
22,5 UUR: zo lang duurt mijn vliegreis;
NOG MAAR 2 ZONDAGEN: dat ik nog ga werken..;
3 Á 4 VESTEN/TRUIEN: heb ik al stiekem (nu niet meer...) gestolen van Wes;
150 DAGEN; zo lang moet ik papa, Lars en Tess missen.... en de rest natuurlijk! (lees snel het volgende stuk!).

NOG 81 DAGEN; en dan komt Wes langs!!!
Ja je leest het goed! Wes en ik zijn nu bezig met de voorbereidingen voor zijn 'avontuur'. Hij komt een aantal weken voor kerst naar mij toe om samen kerst en oud&nieuw te vieren. Heel fijn, can't wait! Hierdoor hoef ik hem minder lang te missen :)
NOG 121 DAGEN; en dan komt mama langs!!!
Op dat moment ben ik klaar met mijn au pair avontuur en gaan mama&ik samen 'rond reizen'. Gaaf!

Ondertussen heb ik al contact gehad met Jorieke en Nadine. Deze Nederlandse meiden heb ik ontmoet op Facebook via de organisatie. Jorieke woont vanaf Dee Why (Sydney) gezien, 5 km verderop en Nadine 14 km. Nadine vertrekt 6 oktober al en Jorieke 27 oktober, dus vlak bij mijn vertrekdatum. Het is fijn om contact te hebben met meiden die in dezelfde emotie achtbaan zitten als ik nu :) en natuurlijk top dat ik gelijk al mensen 'ken' in Australië.

* In the end, we only regret changes we didn't take!

  • 21 September 2015 - 12:59

    Wesley:

    3/4 truien?!

  • 21 September 2015 - 13:01

    Jorieke:

    Jaaaa heeeel veel zin in!!! Wat gaan we mooie tijden beleven

  • 21 September 2015 - 13:07

    Mama:

    Ik tel ook af hoor!

  • 21 September 2015 - 13:08

    Papa:

    Tot de dag van vandaag geniet ik al 6984 dagen van je. Net zo lang heb jij al last van mij

  • 21 September 2015 - 13:40

    Marjorie:

    Super gaaf! komt dichtbij maar komt allemaal goed!
    nog maar 2 zondagen!:(

  • 21 September 2015 - 14:22

    Tess:

    jaaaa , het komt steeds dichterbij. Ik ga je heel erg missen hoor

  • 21 September 2015 - 19:56

    Marion:

    Jij gaat dit gewoon doen, Iris. En daar zijn wij eigenlijk allemaal wel beetje jaloers op want wij denken af en toe "hadden we maar....". Dat hoef jij nooit meer te bedenken. Fantastisch je eerste avontuur en dan maar gelijk naar Australië !!

  • 22 September 2015 - 16:12

    Opa B.:

    Dag Iris!

    Kan me voorstellen dat je er helemaal "vol" van bent. Ik vind het heel erg flink van je. Had ik nooit gedacht van dat kleine grietje!
    Wat moet je met drie/kwart truien????

  • 03 Oktober 2015 - 20:01

    Floortje:

    Wat spannend allemaal Iris! Ik wens je een hele mooie tijd toe
    daar.
    Leuk om op de hoogte te blijven.

Tags: countdown, days, weeks

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

Actief sinds 09 Juni 2015
Verslag gelezen: 415
Totaal aantal bezoekers 25159

Voorgaande reizen:

01 September 2015 - 01 Maart 2016

Australië

Landen bezocht: